Zo maken wij het verschil voor uw relaties

De Voordelen voor uw relaties

Uitleg op elk niveau

Onze juristen hebben specifieke kennis in huis over de cao en wet- en regelgeving waar u in uw branche mee te maken heeft. Plus: ze kunnen het helder en op elk niveau uitleggen. Wilt u een eigen juridische helpdesk? Wij helpen u graag deze op te zetten! Vraag onze specialisten naar de mogelijkheden.

Meer dan 10.000

adviezen per jaar

Uw naam

herkenbaar voor uw leden

Tweede lijn

Dienstverlening in de tweede lijn houdt in dat we helpen met bijvoorbeeld het opstellen van brieven, het maken van een verwerkersovereenkomst conform de wet AVG of een check van de algemene voorwaarden. Nóg meer toegevoegde waarde voor uw organisatie!

Het juridische verlengstuk van uw organisatie

We doen er alles aan om onze juridische dienstverlening zoveel mogelijk een onderdeel te laten zijn van uw eigen organisatie. Dat doen wij onder andere door als úw juridische helpdesk herkenbaar te zijn voor uw leden, met uw eigen online web-portaal en een white label telefonische juridische dienst. Jazeker, wij nemen de telefoon aan met de naam van uw organisatie!

Sophia van Buuren, Jurist

17 jaar
toonaangevend in de juridische markt